Comença una nova era per Torelló / Una nueva era empieza para Torelló

TORELLÓ junt amb altres 8 cellers de prestigi, Gramona, Llopart, Nadal, Recaredo, Sabaté i Coca, Can Feixes, Júlia Bernet i Mas Candí hem pres la decisió de deixar de pertànyer a la DO Cava des del dia 30 de gener d’enguany.

A l’abril del 2018 vàrem presentar conjuntament amb els nostres col·legues la Marca col·lectiva de la Unió Europea CORPINNAT amb un manual d’ús molt estricte que pretén situar els vins escumosos nascuts en el cor del Penedès entre els millors del món. En aquests mesos que han passat fins avui, són molts els professionals del vi i la gastronomia que amb el seu entusiasme ens han animat a seguir el projecte nascut d’una il·lusió col·lectiva .

En breu sortiran al mercat les primeres  TORELLÓ  etiquetades sota la marca CORPINNAT  i amb la llegenda “Grown in a historical Barcelona wine valley, -cultivat en una històrica vall vinícola de Barcelona-.

També des d’aquest moment les contra-etiquetes de les ampolles faran menció de la data del degollament per a  garantir i donar més informació al consumidor del temps de llarga criança del vi escumós. Durant uns mesos conviuran, en el mercat, ampolles amb la marca Cava i ampolles noves de CORPINNAT.

El nostre logotip també ha evolucionat i avui és TORELLÓ VITICULTORS  amb l’objectiu de reforçar el fet  que la família Torelló és viticultora des de 1395, més de 600 anys dedicats a la viticultura a la nostra Finca Can Martí de 135 hectàrees al municipi de Gelida-Alt Penedès.

D’aquesta manera , tant el territori -Penedès- com els estrictes compromisos de qualitat són els eixos centrals d’aquesta nova marca col·lectiva, compromisos que en el cas de TORELLÓ s’han anat complint en majoria des que, el 1951, en Francesc Torelló va començar l’elaboració del aleshores anomenat vi escumós.

Et convidem a conèixer més profundament el projecte a www.corpinnat.com.


TORELLÓ junto con otras 8 bodegas de prestigio como Gramona, Llopart, Nadal, Recaredo, Sabaté i Coca, Can Feixes, Júlia Bernet y Más Candí hemos tomado la decisión de dejar de pertenecer a la DO Cava desde el día 30 de enero del corriente año.

En abril de 2018 presentamos conjuntamente con nuestros colegas la Marca Colectiva de la Unión Europea CORPINNAT con un manual de uso muy estricto que pretende situar los vinos espumosos nacidos en el corazón del Penedès entre los mejores del mundo. En estos meses que han transcurrido hasta hoy, son muchos los profesionales del vino y la gastronomía que con su entusiasmo nos han animado a seguir este proyecto nacido de una ilusión colectiva.

Las primeras botellas de TORELLÓ saldrán en breve etiquetadas bajo la Marca CORPINNAT y con la leyenda “Grown in a historical Barcelona wine valley”, -cultivado en un histórico valle vinícola de Barcelona-. También se reflejará la fecha de degüelle en las contra etiquetas, con el objetivo de garantizar y dar más información al consumidor de la larga crianza del vino espumoso. Durante unos meses convivirán en el mercado botellas con la marca Cava con las nuevas de Corpinnat.

Nuestro logotipo también ha evolucionado y hoy es TORELLÓ VITICULTORS con el objetivo de reforzar el hecho de que la familia Torelló es viticultora desde 1395, más de 600 años dedicados a la viticultura en nuestra Finca Can Martí de 135 hectáreas en el municipio de Gelida-Alt Penedès.

De esta manera tanto el territorio -Penedès- como los estrictos compromisos de calidad son los ejes centrales de esta nueva marca colectiva, compromisos que en el caso de TORELLÓ se han venido cumpliendo en su gran mayoría desde que, en 1951, Don Francisco Torelló empezó la elaboración del entonces llamado vino espumoso.

Te invitamos a conocer más en profundidad el proyecto en www.corpinnat.com

 

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *