Torelló Rosa d’Abril es solidaritza amb Vi per Vida

Torelló es suma a Vi per Vida, el projecte impulsat pel conegut sommelier Xavier Ayala. Vi per Vida és una associació sense ànim de lucre que té l’objectiu de sensibilitzar i recaptar fons en favor de la investigació del càncer i la metàstasi de l’Institut de Recerca Biomèdica (IRB Barcelona).

El vi escollit ha estat el rosat Rosa d’Abril 2018, jove, fresc i aromàtic, elaborat amb raïms ecològics macabeu, malvasia i syrah de la finca Can Martí. Xavier Ayala va visitar el celler aquesta passada verema i va viure en primera persona la fermentació del most que s’ha convertit en un Vi per Vida.

——————————————————————————————————————-

Torelló se suma a Vi per Vida, el proyecto impulsado por el conocido sommelier Xavier Ayala. Vi per Vida es una asociación sin ánimo de lucro que tiene el objetivo de sensibilitzar y recaudar fondos en favor de la investigación del cáncer y la metástasis del Institut de Recerca Biomédica (IRB Barcelona)

El vino escogido ha sido el rosado Rosa de Abril 2018, joven, fresco y aromático, elaborado con uvas ecológicas macabeu, malvasia y syrah de la finca Can Martí. Xavier Ayala visitó la bodega esta pasada vendimia y vivió en primera persona la fermentación del mosto que se ha convertido en un Vi per Vida.

Deja un comentario

Tu dirección de correo electrónico no será publicada. Los campos obligatorios están marcados con *