
Estos días de vendimia recibimos la visita en nuestra Finca Can Martí de un equipo de El Periódico encabezado por el periodista Eduardo López Alonso. El objeto de la visita y del reportaje posterior en el diario: la vendimia nocturna.
A las 5h de la madrugada pudieron vivir en primera persona los beneficios de iniciar la vendimia a una hora tan temprana. Las más bajas temperaturas de la noche son un alivio para el personal que vendimia, por un lado, y supone un ahorro energético a la hora del prensado en bodega por otro, además de que se preserva mejor los precursores del aroma.
También vieron la entrada de uva en las prensas y visitaron las cavas donde reposan cientos de miles de botellas de corpinnat de larga crianza. Es una suerte poder enseñar al mundo lo que haces y una oportunidad que nos ha regalado El Periódico. ¡Muchas gracias!
La verema nocturna de Torelló a El Periódico
Aquests dies de verema hem rebut la visita a la nostra Finca Can Martí d’un equip de El Periódico encapçalat pel periodista Eduardo López Alonso. L’objecte de la visita i del reportatge posterior al diari: la verema nocturna.
A les 5 de la matinada van poder viure en primera persona els beneficis d’iniciar un jornada de verema tan d’hora. Les més baixes temperatures de la nit i del raïm són un alleugeriment pel personal de verema, per un cantó, i per l’altre banda comporta un estalvi energètic a l’hora del premsat al celler, a més de que es preserven millor els precursors dels aromes del raïm.
També van veure l’entrada del raïm a les premses i van visitar les caves subterrànies on dormen centenars de milers d’ampolles de corpinnat de llarga criança. És una sort poder ensenyar al món el que fas i una oportunitat la que ens ha regalat El Periódico. Moltes gràcies.