Esmorzar de Nadal de forquilla a Casa Guinart de la Boqueria

Anar a la Boqueria sempre és un plaer i si a més a més ho fas amb amics per esmorzar de forquilla encara més. Com cada any ens reunim amb una colla de propietaris de restaurants per celebrar el Nadal, aquest any ha estat a la Boqueria , al Rt Casa Guinart,  amb els germans Iglesias del Rias de Galicia-Cañota, els germans Manresa de Torre d’Altamar, l’Adolfo del Bonanova i el Carlos de Can Fusté.

L’Oscar Manresa va tenir una magnífica iniciativa, ens va regalar un plat a cadascú adquirit a la subhasta d’objectes de Can Fabes del cuiner Santi Santamaria que ens va deixar fa dos anys. Bravo Oscar!

Grandes puntuaciones a los vinos y cavas Torelló en La Guia de Vins de Catalunya

Nueva edición de LA GUIA de vins de Catalunya de Jordi Alcover y Silvia Naranjo, la de 2014. La Guía contiene más de 1500 referencias de vinos y cavas catados a ciegas y se publica por quinto año consecutivo. Los vinos y cavas Torelló obtienen muy buenas puntuaciones, los cavas de media reciben 9’40 puntos y los vinos 9’14, en ambos casos mejorando los resultados de la edición de 2013.

De los 69 vinos blancos tranquilos sin crianza en madera catados destacan nuestro Malvarel.lo’12 consiguiendo una de las mejores puntuaciones (9,43) y el Blanc Tranquille’12 (9,40). De entre los 45 vinos fermentados en barrica catados también brilla el blanco Crisalys ‘ 12 .

Muy buenas también las puntuaciones de los Cavas, Torelló Brut Nature destaca en todos sus formatos, 75cl  (9,60 puntos), Mágnum  (9,49), Jeroboam  (9,53) y 37.5 cl  (9,24) .También los cavas Gran Torelló (9,46) , 225 (9,48), Torelló 3D by Custo (9,53) y Brut (9,32) sobresalen de la mayoría de las 312 referencias catadas.

La enhorabuena a los autores de LA GUIA por haber conseguido consolidar esta publicación y que contribuye de manera decidida a la difusión de los vinos catalanes.

Nou Bardeni de Cal Deni, a Barcelona

Avui hem tingut el privilegi d’assistir al primer servei del Bardeni, el nou “meatbar” del Dani Lechuga, enganxat al seu restaurant Cal Deni. Es tracta com hem dit d’un meatbar, és a dir, la protagonista de la cuina és la carn, producte de llarga tradició a la família del Dani. És un festival de la carn de vedella en diverses formes, en carpaccio, tartare, en hamburguesa o canaló, entrecotte……i del porc, croquetes de botifarró suau, pernil, cansalada…i tot regat amb Torelló Brut Reserva Special Edition! Donem la benvinguda a aquesta nova barra de la ciutat de Barcelona.

Torelló Brut Reserva “cava excelente” en la Guía Los Supervinos 2014

Un año más el cava Torelló Brut Reserva ha sido incluido en la Guía Los Supervinos de Lluis Tolosa y calificado con cuatro “ojos de lince” lo que significa que es considerado un “cava excelente a precio excelente”. El propio Lluis Tolosa añade un comentario diciendo que es uno de sus cavas preferidos, muchas gracias  Lluis !!