100 coses que cal saber dels vins

Acabem de comprar el llibre 100 coses que cal saber del vins escrit per Àngel Garcia Petit , professor de Viticultura i Enologia de l’ESHIT Sant Ignasi de Barcelona i comentarista enològic de la revista Cuina. 190 planes que ajuden a conèixer més el món del vi i tal com diu l’autor:

“Aquest llibre vol apropar el vi a les persones i donar una visió oberta, entenedora i desmitificadora del món del vi, que ens permeti conèixer una mica més les particularitats d’aquest company mil·lenari d’aventures alimentàries i gaudir-ne saludablement”

Doncs ja tenim llibre per aquests dies pre-nadalencs!

Torelló participa al III Sopar Solidari del Cava organitzat per la Confraria

 

Avui participarem al III Sopar Solidari del Cava que organitza la Confraria del Cava al MNAC de Barcelona a benefici un any més de Caritas, els diners recaptats es destinaran a beques menjador fora del període escolar per a nens i nenes de famílies en difícil situació econòmica. Caves Torelló a més a més d’organitzar una taula solidària, ha fet una aportació de 90 ampolles dels caves Torelló Brut Nature i Torelló Rosé.

Torelló en el Salón Cava Premium

 

Esta semana hemos participado en el Salón Cava Premium Barcelona organizado por el Consejo Regulador del Cava en el Hotel Barceló Sants de la ciudad y que ha reunido a 60 empresas elaboradoras. Más de 1.100 personas tuvieron la oportunidad de catar sólo cava Reserva y Gran Reserva, lo mejor de cada casa. En nuestro stand se sirvieron los cavas Gran Torelló, Torelló 225,Torelló Brut Nature, Torelló SpecialEdition y Torelló Rosé. En la misma sala del showroom se podía visitar una “haima”, lo que se ha llamado la Cava Premium Experience, un nuevo proyecto de comunicación de los cavas Reserva y Gran Reserva que combina innovación, tradición y efectos sonoros. El showroom vino precedido de una mesa redonda compuesta por profesionales del mundo del vino y el cava en la que se reflexionó sobre los retos de futuro del Cava. Estupenda jornada que pretende poner en valor la excelencia de muchos de los cavas que se elaboran.

Caves Torelló a la Funifira 2014

Aquest passat cap de setmana hem participat a la Funifira de Gelida, una fira  d’activitats centrades en el món ferroviari i del maquetisme però també un esdeveniment vinícola i gastronòmic  al centre de la Vila. Hem obert desenes de magnums dels vins Blanc Tranquille i Raimonda i dels caves Torelló Brut Nature i Torelló Rosé acompanyats de la gastronomia local i milers de visitants. Fins l’any que ve!!!

Asistimos a la inauguración en Singapur del nuevo restaurante FOC by Nandu Jubany

En ocasión de nuestro reciente viaje por Singapur hemos asistido a la inauguración del nuevo restaurante FOC by Nandu Jubany y en el que está presente el cava Torelló. FOC está concebido como un espacio de “casual dinning” donde se ofrecen platos asiáticos reinterpretados por Nandu Jubany con la finalidad de que los comensales disfruten de una experiencia catalana en el corazón de Singapur.

El proyecto ha estado impulsado por Nandu junto con el también cocinero Jordi Noguera de Prats de Lluçanès, el diseñador Gabriele Schiavon y el empresario Tien Yao H’ng de Singapur

Enhorabuena!!